Overblog
Follow this blog Administration + Create my blog

Top posts

  • نرم افزار crm مایکروساف

    17 May 2017

    Microsoft Dynamics CRM یک نرم افزار crm ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. هدف اصلی از تولید این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد اما معماری...

  • دلایل عدم موفقیت در استفاده از نرم افزار CRM

    31 March 2018 ( #پروژه CRM‌, #اهداف CRM )

    در میان پنج نرم افزار تجاری برتر در دنیا، CRM به علت لغزش هایی، بیشترین نرخ شکست را دارد. بر اساس گزارشات تحلیلگران سازمان، 30 الی 50 % از CRM ها در دستیابی به اهداف و یا به طور کلی با شکست مواجه میشوند.تحقیقات نشان میدهد که تلاشهای بیشتر احتمال شکست...

  • چگونه بهترین نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) را انتخاب کنیم؟

    10 November 2018 ( #بهترین نرم افزار CRM, #نرم افزار crm voip )

    با توجه به وجود نرم افزارهای سی ار ام زیاد در بازار، انتخاب نرم افزار سی ار امی که بتواند برای شرکت شما و تیم فروش شما بهترین نرم افزار CRM باشد مشکل به نظر می رسد. در این مطلب سعی شده شاخصهایی برای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری لیست...

  • 7 ایده برای برنامه وفاداری مشتری جهت رونق به کسب و کار شما

    28 March 2018 ( #برنامه وفاداری )

    برنامه وفاداری یک برنامه پاداش ارائه شده توسط یک شرکت به مشتریانی که اغلب به صورت مداوم از شما خرید می کنند و یا ترغیب مشتریان دیگر برای خرید از شما. یک برنامه وفاداری می تواند یک خدمات رایگان، پاداش، کوپن ها یا حتی محصولات آزاد را پیشبینی کند. طبق گزارش...

  • CRM Good results Is Basic If You Steer clear of These Frequent Pitfalls

    28 April 2017

    In today' s globe, the only resource of competitive benefit is one that can survive technological innovation-fueled disruption ' It' s the obsession with understanding, connecting with, serving, and delighting consumers. Forrester reviews that client...

  • ۵ نکته برای برخورد با مشتریان سخت گیر و بد اخلاق

    07 August 2019

    خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک مشتریانی دارند که وقتی آن ها را میبینید یا تماس می گیرند آن ها را عصبانی می کنند. آن ها انرژی شما میگیرند، همه چیز را سرزنش می کنند و در پرداخت تاخیر دارند. مشتریان سخت گیر در هر کسب و کار و شرکتی وجود دارند و حتی شما...

  • مشتریان‌ را بشناسید

    18 October 2019

    آیا واقعاً بهتر نبود چنانچه تنها یك بار، یكی از خدمه های شركت های مطمئن هواپیمایی بابت گم شدن بار یا چمدان شما و یا به خاطر تأخیر در پرواز، عذرخواهی خالصانه و بی پیرایه ای را به شما تقدیم می كردند؟ چنانچه با خطوط هواپیمایی Continental و با سرویس first...

  • افزایش اثر بخشی سازمان از طریق تعامل با مشتری بخش اول

    12 February 2020

    رضایت مشتری، صرفا نقطه ورود برای دستیابی به یک رابطه عمیق تر است که مبتنی بر مشارکت با مشتری می باشد. هدف رضایت مشتریان : در حقیقت تفاوت شما و رقبای خود ممکن است در رتبه بندی و ایجاد رضایت مشتری باشد. آنچه که باعث جدا شدن شما از رقابتان می شود و رشد کسب...

  • CRM demo

    07 February 2019 ( #برنامه وفاداری, #اهداف CRM )

    For more information, please visit: https://www.sarvcrm.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm/ Overview of Sarv CRM application: Sales management, activities and project management, inventory management, vendor and purchase order...

  • Fundamentals of Microsoft CRM

    24 May 2018

    The next in our monthly Microsoft Dynamics CRM Training series. In this session, we will review some of the basics to get you started using your new CRM.

  • چالش‌های بازاریابی در دنیای امروز

    30 July 2018

    امروزه بسیاری از شرکت ها با مشتریان بالقوه خود از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند و اطلاع رسانی به مخاطبان بسیار سریع تر و ساده تر از گذشته شده است. اما از سوی دیگر، حجم داده های مشتریان بالقوه و ارتباطات آنها به سرعت به هزاران و...

  • فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری

    08 July 2019

    آمارها نشان می دهد الگوهای رفتاری مصرف کنندگان و شیوه هایی که برای خرید برمی گزینند، طی چند سال اخیر کاملاً تغییر کرده است: اهمیت ارتباط با مشتری در تکرار خرید؛ یک شیوه تضمین جریان درآمدی ثابت برای شرکت، داشتن مشتریان وفادار است و به همین دلیل است که...

  • یک تعریف ساده از نرم افزار CRM

    23 September 2020

    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک تکنولوژی برای مدیریت کلیه ارتباط های یک شرکت، تعاملات و معاملات بین شرکت و مشتری. هدف ساده است: ارتباط های کسب و کارت را بهبود ببخش. یک سیستم CRM به شرکت ها جهت ارتباط با مشتری، پروسه های ساده و افزایش سودآوری کمک...